"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében

Bárány Katalin (2015) "Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of BÁRÁNY KATALIN SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
BÁRÁNY KATALIN SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklám, Televízió, Gyermek, Reklámhatás, gyermekreklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Ápr. 27. 08:47
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 01. 13:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet