Igler Szilárd (2018) Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Igler_Szilárd_OVJWSQ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a hazai és külföldi szakirodalom áttekintése mellett a fiatal felnőtt hazai környezettudatos fogyasztók megismerése, vásárlási szokásaik és a mögöttük álló motivációk megismerése. Főbb témák: tudatos fogyasztás és területei (etikus, felelős, fenntartható, társadalmilag felelős, környezettudatos fogyasztás). Ezután bemutatásra kerül a környezeti felelősségvállalás, és a környezettudatos fogyasztó, magatartása, és az ezt befolyásoló tényezők. Primer kvantitatív kutatásomat online kérdőív segítségével végeztem, amit 105-en töltöttek ki. Szerettem volna felmérni a hazai fogyasztók érdeklődését, környezettudatos vásárlási szokásait, különös tekintettel a 18-28 éves korosztályra. Arra jutottam, hogy a hazai fiatalabb generációban megvan a hajlandóság a környezetvédelem iránt, de kellő marketingkampánnyal tudatosítani kell az egyén szerepét. Már fiatal korban elkell kezdeni a nevelést, hogy egy környezettudatos generáció létrejöhessen.
Magyar cím
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
Angol cím
Environmentally conscious consumption among young adults in Hungary
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Tudatos fogyasztás, Környezettudatosság, Környezettudatos fogyasztás, Környezetvédelem, Ökomarketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 06. 14:18 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 25. 16:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |