Car Buying Habits in Hungary. The Decision-Making Process Before Purchasing

Kertész István (2018) Car Buying Habits in Hungary. The Decision-Making Process Before Purchasing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kertesz_Istvan_I747R9.pdf] PDF
Kertesz_Istvan_I747R9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hungarian automotive market, Consumer behaviour, Decision making process, Information gathering, Social media marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 04. 12:50
Utolsó módosítás: 2019. Már. 01. 09:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet