Youtuberek mint influencerek - Hatásuk és viszonyuk a Szent - Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium 11 - 17 éves korosztályára.

Tóth Katalin Anna (2018) Youtuberek mint influencerek - Hatásuk és viszonyuk a Szent - Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium 11 - 17 éves korosztályára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Toth_Katalin_Anna_AGWARN.pdf] PDF
Toth_Katalin_Anna_AGWARN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Youtube, Influencer marketing, Z generáció, véleményvezér, youtuber
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 12:21
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 28. 13:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet