Pálfi Dávid (2018) A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
PálfiDávid Szakdolgozat1130_Q370cj.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 03.. Download (2MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (57kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Reklám, Marketing, Kommunikáció, Fogyasztói magatartás, Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 08:16 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 30. 10:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |