The combination of an innovative recruitment and employer branding strategy

Győri Nikolett (2018) The combination of an innovative recruitment and employer branding strategy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Győri_Nikolett_JCIMVF_KM.pdf] PDF
Győri_Nikolett_JCIMVF_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (11MB)
[thumbnail of titkositasikerelem.pdf] PDF
titkositasikerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (283kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Employer branding, EFOTT Festival, Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 12:27
Utolsó módosítás: 2019. Már. 01. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet