Győri Nikolett (2018) The combination of an innovative recruitment and employer branding strategy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Győri_Nikolett_JCIMVF_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (11MB) |
|
PDF
titkositasikerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (283kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Employer branding, EFOTT Festival, Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 03. 12:27 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 01. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |