A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása

Polácska Fruzsina (2018) A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Polácska Fruzsina_A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása.pdf] PDF
Polácska Fruzsina_A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kríziskommunikáció, Közlekedés, Légitársaság, Légi közlekedés, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 30. 10:52
Utolsó módosítás: 2020. Már. 31. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet