Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben

Mihalik Dóra (2018) Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of vegleges dolgozat.pdf] PDF
vegleges dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

KereskedelemTanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online eszközök, Multi Level Markering, Tartalommarketing, Online Marketing, Fusionmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 30. 09:39
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 27. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet