Simon Barbara (2018) A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Érzékszervi marketing, Vásárlói magatartás, Fogyasztó magatartás, Kereskedelem |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 30. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 24. 10:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |