Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése

Mezei Bálint (2018) Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing alapszak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Üzleti modell, Vásárlói elégedettség, Kérdőives felmérés, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 30. 08:27
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 06. 05:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet