Graf Ágota (2018) Erforschung und Durchführung eines Marketingplans zur Einführung von OTC-Medikamenten auf den ungarischen Markt - Fallbeispiel der Pharmazeutika Urostemol Femina und Men. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Graf Ágota_E1CRMN_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási_Graf Ágota_E1CRMN_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (29kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy lehetséges-e egy marketing tervet etikai és gazdasági szempontból is sikeresen összeállítani. Kutatásként mély interjút készitettem a brand managerrel, illetve online kérdőivet általános vásárlási szokásokról a magyar otc-piacon és személyes, félig struktúrált interjút csináltam a patikai dolgozókkal.
Magyar cím
Marketing terv elkészitese és érvényesitése OTC-termék bevezetéséhez a magyar piacon
Angol cím
Making of a marketing plan for introduction of a OTC-product on the Hungarian market
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (német nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingplan, OTC, Urostemol |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 29. 15:38 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 18. 15:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |