Erforschung und Durchführung eines Marketingplans zur Einführung von OTC-Medikamenten auf den ungarischen Markt - Fallbeispiel der Pharmazeutika Urostemol Femina und Men

Graf Ágota (2018) Erforschung und Durchführung eines Marketingplans zur Einführung von OTC-Medikamenten auf den ungarischen Markt - Fallbeispiel der Pharmazeutika Urostemol Femina und Men. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Graf Ágota_E1CRMN_KM.pdf] PDF
Graf Ágota_E1CRMN_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási_Graf Ágota_E1CRMN_KM.pdf] PDF
Titkosítási_Graf Ágota_E1CRMN_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (29kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy lehetséges-e egy marketing tervet etikai és gazdasági szempontból is sikeresen összeállítani. Kutatásként mély interjút készitettem a brand managerrel, illetve online kérdőivet általános vásárlási szokásokról a magyar otc-piacon és személyes, félig struktúrált interjút csináltam a patikai dolgozókkal.

Magyar cím

Marketing terv elkészitese és érvényesitése OTC-termék bevezetéséhez a magyar piacon

Angol cím

Making of a marketing plan for introduction of a OTC-product on the Hungarian market

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (német nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingplan, OTC, Urostemol
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 29. 15:38
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 18. 15:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet