Egy nonprofit szervezet online marketingkommunikációs lehetőségeinek vizsgálata A FEB’93 Oktatási Alapítvány bemutatásán keresztül

Tóth Anna (2018) Egy nonprofit szervezet online marketingkommunikációs lehetőségeinek vizsgálata A FEB’93 Oktatási Alapítvány bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Tóth Anna - 2018.pdf] PDF
Szakdolgozat - Tóth Anna - 2018.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (524kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Nonprofit, FEB '93 Oktatási Alapítvány, Marketingkommunikációs stratégia, Oktatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 29. 15:29
Utolsó módosítás: 2020. Már. 27. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet