LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban

Fehér Alexandra (2018) LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Feher_Alexandra_UYG1PD.pdf] PDF
Feher_Alexandra_UYG1PD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: LMBT, NEMVÁLTÁS, TRANSZEXUALITÁS, KUTATÁS, Nemzetközi, kommunikáció, marketingkommunikáció, média, MAGYAR, Kérdőíves kutatás, Márkaimázs, Hatásvizsgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 29. 16:24
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 25. 14:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet