Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában

Papp Mirtill Beáta (2018) Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Papp_Mirtill_Beáta_E093OE_KM.pdf] PDF
Papp_Mirtill_Beáta_E093OE_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)
[thumbnail of PappMirtillBeáta_E093OE_Titkosításikérelem.pdf] PDF
PappMirtillBeáta_E093OE_Titkosításikérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (649kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

KereskedelemTanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Lojalitás, Marketing, Kereskedelmi vállalati stratégia, Marketingstratégia, Elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 30. 08:06
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 27. 16:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet