Zelei Barbara (2018) EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS: Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Barbara Zelei_MUUMXI_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Angol cím
EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, eladás, hatékonyság |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 01. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 01. 11:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |