EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS: Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour

Zelei Barbara (2018) EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS: Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Barbara Zelei_MUUMXI_KM.pdf] PDF
Barbara Zelei_MUUMXI_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Angol cím

EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, eladás, hatékonyság
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 01. 11:14
Utolsó módosítás: 2019. Már. 01. 11:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet