Az online és a tartalommarketing elméleti és gyakorlati alapvetései

Szécsényi Dorottya (2018) Az online és a tartalommarketing elméleti és gyakorlati alapvetései. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szécsényi Dorottya - NB091B - Szakdolgozat.pdf] PDF
Szécsényi Dorottya - NB091B - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Tartalommarketing, Online marketing, Közösségi média, Piackutatás, Esettanulmány
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 30. 10:32
Utolsó módosítás: 2020. Már. 26. 09:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet