Markenkommunikation von Handels-und Herstellermarken im Lebensmitteleinzelhandel

Erdei Katalin (2018) Markenkommunikation von Handels-und Herstellermarken im Lebensmitteleinzelhandel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Erdei Katalin_B3O9L7_KM.pdf] PDF
Erdei Katalin_B3O9L7_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (német nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Einzelhandel, Lebensmittel, Gütesiegel, Qualität, Marken
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 04. 13:01
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 18. 15:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet