A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés

Hegedüs Fanni Sára (2018) A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of végleges_szakdoga.pdf] PDF
végleges_szakdoga.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Hungarian title

A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
dr. Fazekas Ildikó
Belső
egyetemi docens

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Sportmarketing, Szponzorálás, Labdarúgás, Brandépítés, Magyarország, Újpest FC, Ferencvárosi TC, Manchester United, Real Madrid
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2018. Nov. 30. 11:10
Last Modified: 2020. Apr. 23. 06:04

Actions (login required)

View Item View Item