A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés

Hegedüs Fanni Sára (2018) A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of végleges_szakdoga.pdf] PDF
végleges_szakdoga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sportmarketing, Szponzorálás, Labdarúgás, Brandépítés, Magyarország, Újpest FC, Ferencvárosi TC, Manchester United, Real Madrid
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 30. 11:10
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 23. 06:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet