Az online marketing és a lead generálás használata a B2B szektorban

Szarvas Diána (2018) Az online marketing és a lead generálás használata a B2B szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szarvas Diána_szakdolgozat.pdf] PDF
Szarvas Diána_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a B2B szektor online marketing és lead generáló gyakorlatát mutatja be.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, B2B, Lead generálás, Marketingkommunikáció, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 29. 08:08
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet