Walczer Réka (2018) A Scholl márkastratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Walczer_Réka_NCLBMD_A Scholl márkastratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 01.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítás_HivatalosBejegyzes_Scholl szakdolgozathoz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (123kB) |
|
PDF
Scholl_mélyinterjú_leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (198kB) |
|
Microsoft Excel
Scholl Online kérdőív_válaszok_elemzése.xlsx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (110kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Márkastratégia, Scholl, Lábápolás, Prémium márka |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 01. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |