A Scholl márkastratégiája

Walczer Réka (2018) A Scholl márkastratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Walczer_Réka_NCLBMD_A Scholl márkastratégiája.pdf] PDF
Walczer_Réka_NCLBMD_A Scholl márkastratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 01..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítás_HivatalosBejegyzes_Scholl szakdolgozathoz.pdf] PDF
Titkosítás_HivatalosBejegyzes_Scholl szakdolgozathoz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (123kB)
[thumbnail of Scholl_mélyinterjú_leirat.pdf] PDF
Scholl_mélyinterjú_leirat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (198kB)
[thumbnail of Scholl Online kérdőív_válaszok_elemzése.xlsx] Microsoft Excel
Scholl Online kérdőív_válaszok_elemzése.xlsx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (110kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márkastratégia, Scholl, Lábápolás, Prémium márka
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 01. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet