Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra

Hrisztov Stefan (2018) Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra .pdf] PDF
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bioélelmiszer, Bio Tofu, Egészséges táplálkozás, Termékbevezetés, Magyarország, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 03. 10:41
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet