Profi sportolók énmárka építése és tizenévesekre gyakorolt hatása a XXI. században

Kővári Tamás (2018) Profi sportolók énmárka építése és tizenévesekre gyakorolt hatása a XXI. században. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of KovariTamasSzakdolgozat_vegleges.pdf] PDF
KovariTamasSzakdolgozat_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Énmárka, Márkaépítés, Sportolók, Sportmarketing, Sport, Tinédzserek, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 01. 10:25
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 20. 06:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet