Marketing Strategy for Micro Size Enterprise in Laos: Sivilay Auto Service in Vientiane

Sivilay Soutsakhone (2018) Marketing Strategy for Micro Size Enterprise in Laos: Sivilay Auto Service in Vientiane. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation Third Edition_full.pdf] PDF
Dissertation Third Edition_full.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (12MB)

Angol cím

Marketing Strategy for Micro Size Enterprise in Laos: Sivilay Auto Service in Vientiane

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Enterprise, Micro-enterprises, Auto service, Laos, Marketing strategy
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 28. 10:34
Utolsó módosítás: 2019. Már. 01. 11:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet