Angyal Petra (2018) Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Angyal Petra_FVMU8I.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marriott, Piaci helyzet, 2008 |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 29. 12:42 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 28. 15:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |