Jacsmenik Kristóf (2018) A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Jacsmenik-Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 28.. Download (2MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (121kB) |
Magyar cím
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Programmatic, Online marketing, Marketingkommunikáció, Optimalizálás, Automata tranzakció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 28. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 21. 05:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |