A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport

Garamvölgyi Dániel (2018) A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg until 2118. November 27..

Download (3MB)

Magyar cím

A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, generációkutatás, reklámhatásvizsgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 29. 14:07
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 25. 15:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet