Sipőcz Hajnalka Boglárka (2018) Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Sipőcz_Hajnalka_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 29.. Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (123kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Hatékonyság, Eladáshelyi reklámeszközök, Point of Sales, Reklám, Fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 29. 09:23 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 25. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |