A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája

Szentgyörgyi Márton Tamás (2018) A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat-végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Virtuális valóság, marketigstratégia, szórakoztatóközpont
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 30. 08:42
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 28. 10:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet