Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében

Lajos Norbert (2018) Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of lajos_norbert_szakdolgozat.pdf] PDF
lajos_norbert_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (789kB)

Absztrakt (kivonat)

Számtalan kutatás létezik az impulzusvásárlásról, azonban a mai napig korlátozott tudással rendelkezünk erről a nehezen megfogható jelenségről. Ez a kutatás ennek a meglévő tudáshalmaznak a kibővítésére hivatott, mely a kutatásban résztvevő alanyok fogyasztói szokásainak feltérképezésével az internetes impulzusvásárlásra való hajlandóságot fedi fel két fogyasztói generáció fényében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Prof. Dr. Józsa László
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Impulzusvásárlás, Y generáció, X generáció, Vásárlási szokások, Fogyasztói szokások, Online kereskedelem, Kérdőives felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 27. 15:27
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 06. 10:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet