Lajos Norbert (2018) Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
lajos_norbert_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (789kB) |
Absztrakt (kivonat)
Számtalan kutatás létezik az impulzusvásárlásról, azonban a mai napig korlátozott tudással rendelkezünk erről a nehezen megfogható jelenségről. Ez a kutatás ennek a meglévő tudáshalmaznak a kibővítésére hivatott, mely a kutatásban résztvevő alanyok fogyasztói szokásainak feltérképezésével az internetes impulzusvásárlásra való hajlandóságot fedi fel két fogyasztói generáció fényében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Impulzusvásárlás, Y generáció, X generáció, Vásárlási szokások, Fogyasztói szokások, Online kereskedelem, Kérdőives felmérés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 27. 15:27 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 06. 10:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |