Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon

Krizsány Ádám (2018) Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Krizsány Ádám.pdf] PDF
Szakdolgozat - Krizsány Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (986kB)

Magyar cím

Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Fogyasztói magatartás, Magyarország, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 27. 15:39
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 21. 04:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet