Fogyasztásösztönzés és márkaépítés a HoReCa-ban

Magyar Emese Neszte (2018) Fogyasztásösztönzés és márkaépítés a HoReCa-ban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Magyar_Emese_F5IK2G_Fogyasztásösztönzés és Márkaépítés a HoReCa-ban.pdf] PDF
Magyar_Emese_F5IK2G_Fogyasztásösztönzés és Márkaépítés a HoReCa-ban.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 27..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas_hivatalos_bejegyzés.pdf] PDF
Bizalmas_hivatalos_bejegyzés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (123kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Józsa László
Belső
egyetemi tanár, Budapesti Gazdasági Egyetem
Ladotsy Kornél
Külső
Horeca Shopper Marketing Manager, Heineken Hungária Zrt.

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: HORECA, Márkaépítés, Fogyasztásösztönzés, Vendéglátóipar, Étterem, Szálloda, Kávéház
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 27. 13:10
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 02. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet