Fogyasztásösztönzés és márkaépítés a HoReCa-ban

Magyar Emese Neszte (2018) Fogyasztásösztönzés és márkaépítés a HoReCa-ban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Magyar_Emese_F5IK2G_Fogyasztásösztönzés és Márkaépítés a HoReCa-ban.pdf] PDF
Magyar_Emese_F5IK2G_Fogyasztásösztönzés és Márkaépítés a HoReCa-ban.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 27..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas_hivatalos_bejegyzés.pdf] PDF
Bizalmas_hivatalos_bejegyzés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (123kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: HORECA, Márkaépítés, Fogyasztásösztönzés, Vendéglátóipar, Étterem, Szálloda, Kávéház
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 27. 13:10
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 02. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet