A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze

Vislovszki Eszter (2018) A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_2018_VE.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_2018_VE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Közösségi média, Formula 1, Autósport
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 28. 11:53
Utolsó módosítás: 2020. Már. 20. 14:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet