Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban

Geszler Kyra (2018) Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Geszler_Kyra_GQHO1B_TVtur.pdf] PDF
Geszler_Kyra_GQHO1B_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Borturizmus, Bormarketing, Balatoni borrégió, Villányi borvidék
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 27. 12:38
Utolsó módosítás: 2019. Már. 06. 15:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet