A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben

Kozma Zoltán (2018) A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kozma Zoltán - A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben.pdf] PDF
Kozma Zoltán - A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (887kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Perszonalizált marketing, PPC marketing, PPC alapú hirdetés, Digitális marketing, Online marketing, Személyre szabott marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 27. 08:51
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 21. 04:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet