Banki ügyfélkiszolgálás elektronikus csatornákon keresztül - A digitális termékértékesítés

Fancsik Balázs (2018) Banki ügyfélkiszolgálás elektronikus csatornákon keresztül - A digitális termékértékesítés. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Fancsik_Balazs_R1DJCA.pdf] PDF
Szakdolgozat_Fancsik_Balazs_R1DJCA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Fancsik Balázs Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Fancsik Balázs Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (247kB)

Magyar cím

Banki ügyfélkiszolgálás elektronikus csatornákon keresztül - A digitális termékértékesítés

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Pénzintézet, digitális termékértékesítés, digitalizáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Fancsik Balázs
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 12. 11:38
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 12. 11:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet