A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján

Lantos Péter (2018) A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lantos Péter Szakdolgozat.pdf] PDF
Lantos Péter Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (72MB)

Magyar cím

A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dual-branding, szálloda fejlesztés, Mercure Budapest Buda
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 22. 16:14
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 28. 16:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet