Lipcsey Miklós Szabolcs (2018) How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Miklós_Lipcsey_S1IYCW_THM .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) until 2028. December 31.. Download (2MB) |
|
PDF
Confidentiality request_Miklós_Lipcsey_S1IYCW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (256kB) |
Angol cím
How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Faculty of Commerce Hospitality and Tourism
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Tourism and Hotel Management / Catering and Hotel Management
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Reservation, ACCOR, Online Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 22. 15:42 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 25. 09:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |