How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain

Lipcsey Miklós Szabolcs (2018) How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Miklós_Lipcsey_S1IYCW_THM .pdf] PDF
Miklós_Lipcsey_S1IYCW_THM .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) until 2028. December 31..

Download (2MB)
[thumbnail of Confidentiality request_Miklós_Lipcsey_S1IYCW.pdf] PDF
Confidentiality request_Miklós_Lipcsey_S1IYCW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (256kB)

Angol cím

How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Faculty of Commerce Hospitality and Tourism

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tourism and Hotel Management / Catering and Hotel Management

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reservation, ACCOR, Online Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 22. 15:42
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 25. 09:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet