Employer Branding az AccorHotels-nél - avagy a munkáltatói márkaépítés hatása a szállodaipari munkaerőhelyzetre

Papp Dorina (2018) Employer Branding az AccorHotels-nél - avagy a munkáltatói márkaépítés hatása a szállodaipari munkaerőhelyzetre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Papp Dorina titkosítás.pdf] PDF
Papp Dorina titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (257kB)
[thumbnail of Papp Dorina_DSN3HK_szakdolgozat.pdf] PDF
Papp Dorina_DSN3HK_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Employer Branding az AccorHotels-nél - avagy a munkáltatói márkaépítés hatása a szállodaipari munkaerőhelyzetre

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, munkáltatói márka, AccorHotels
Felhasználói azonosító szám (ID): Papp Dorina
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 22. 16:45
Utolsó módosítás: 2018. Nov. 22. 16:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet