Did the caller not book at first?

Légrádi Nikolett Dalma (2018) Did the caller not book at first? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of DISSERTATION_NIKOLETT_DALMA_LEGRADI_2018_pdf.pdf] PDF
DISSERTATION_NIKOLETT_DALMA_LEGRADI_2018_pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

When a call inquiry does not result in booking, there is a missed opportunity, which could be captured by follow-up, and with investing in the employees and technology, hotels would capture significant incremental transient revenue. This research aims to prove the above hypothesis, through the example of The Broadmoor Forbes 5-Star and AAA 5-Diamond resort and a series of in-depth interviews which are conducted with Hungarian 5-Star Hotels.

Magyar cím

Nem foglalt a hívó elsőre?

Angol cím

Did the caller not book at first?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Room Reservations, Revenue generation
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 21. 13:08
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 28. 16:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet