Légrádi Nikolett Dalma (2018) Did the caller not book at first? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
DISSERTATION_NIKOLETT_DALMA_LEGRADI_2018_pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
When a call inquiry does not result in booking, there is a missed opportunity, which could be captured by follow-up, and with investing in the employees and technology, hotels would capture significant incremental transient revenue. This research aims to prove the above hypothesis, through the example of The Broadmoor Forbes 5-Star and AAA 5-Diamond resort and a series of in-depth interviews which are conducted with Hungarian 5-Star Hotels.
Magyar cím
Nem foglalt a hívó elsőre?
Angol cím
Did the caller not book at first?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Room Reservations, Revenue generation |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 21. 13:08 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 28. 16:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |