Beer Márkó (2018) A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Beer Márkó_UVWY1W.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
titkosítás Beer.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (231kB) |
Magyar cím
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Szegmentáció, Four Seasons, Árbevétel |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 21. 12:45 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 06. 17:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |