György Virág (2018) Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Titkosítási kérelem_György Virág.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (206kB) |
|
PDF
György Virág_P6230V_Kereskedelem és marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online Marketing, Marketingstartégia, Inbound marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 22. 16:33 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jan. 03. 15:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |