Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél

György Virág (2018) Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Titkosítási kérelem_György Virág.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_György Virág.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (206kB)
[thumbnail of György Virág_P6230V_Kereskedelem és marketing.pdf] PDF
György Virág_P6230V_Kereskedelem és marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Marketingstartégia, Inbound marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 22. 16:33
Utolsó módosítás: 2019. Jan. 03. 15:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet