A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel

Toldi Nóra (2018) A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of TOLDI_NORA_ANNDAV_TVvend.pdf] PDF
TOLDI_NORA_ANNDAV_TVvend.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: vendégelégedettség, lojális, szálloda, emocionális, hűség
Felhasználói azonosító szám (ID): Toldi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 22. 13:40
Utolsó módosítás: 2018. Nov. 22. 13:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet