A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE

Ádám Mónika (2015) A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolg_vegleges.pdf] PDF
Szakdolg_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Abstract

Tervezett cukrászdához kapcsolódó marketing terv elméleti kitekintéssel.

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing, Marketing Mix, Online marketing, Manufaktorta cukrászda, Marketingkommunikáció
Depositing User: Gizella Meleg
Date Deposited: 2015. Mar. 31. 13:11
Last Modified: 2015. Oct. 15. 10:50

Actions (login required)

View Item View Item