Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon

Elnour Abd Alla Annamária Szamira (2018) Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Elnour Abd Alla Annamária Szamira Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon.pdf] PDF
Elnour Abd Alla Annamária Szamira Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 22..

Download (1MB)
[thumbnail of Elnour Szamira titkosítási kérelem elfogadva NEPTUN.pdf] PDF
Elnour Szamira titkosítási kérelem elfogadva NEPTUN.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (121kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Eszes István
Belső
PhD
Árva András
Külső
vezető

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, K&H Bank, Banki szolgáltatás, Magyarország, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 22. 09:39
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 04. 04:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet