Dongó Krisztián (2018) Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dongó Krisztián_XSWI8T_TVTur.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
dongó_krisztián_titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (60kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (nappali, magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítési csatornák, vendégélmény, Értékesítés fejlődése, vendégértékelések szervezett kezelése, szállodaüzemeltetés sikeressége |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 21. 11:05 |
Utolsó módosítás: | 2019. Feb. 22. 10:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |