Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve

Dongó Krisztián (2018) Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dongó Krisztián_XSWI8T_TVTur.pdf] PDF
Dongó Krisztián_XSWI8T_TVTur.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of dongó_krisztián_titkosítás.pdf] PDF
dongó_krisztián_titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (60kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás (nappali, magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítési csatornák, vendégélmény, Értékesítés fejlődése, vendégértékelések szervezett kezelése, szállodaüzemeltetés sikeressége
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 21. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 22. 10:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet