Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül

Vezekényi Franciska (2018) Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vezekényi Franciska_HUNY02.pdf] PDF
Vezekényi Franciska_HUNY02.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (3MB)
[thumbnail of titkosítás pdf.pdf] PDF
titkosítás pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (37kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ibis Styles, brand, egyediség, dizájn, élmény
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 21. 10:00
Utolsó módosítás: 2019. Jan. 30. 13:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet