Vezekényi Franciska (2018) Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Vezekényi Franciska_HUNY02.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (3MB) |
|
PDF
titkosítás pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (37kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ibis Styles, brand, egyediség, dizájn, élmény |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 21. 10:00 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jan. 30. 13:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |