A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében

Bartha Adél (2018) A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bartha_Adél_ESJRKF_TVtur.pdf] PDF
Bartha_Adél_ESJRKF_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Tikosítási kérelem_Bartha_Adél_ESJRKF_TVtur.pdf] PDF
Tikosítási kérelem_Bartha_Adél_ESJRKF_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (210kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social media, Közösségi média, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 20. 12:51
Utolsó módosítás: 2019. Jan. 30. 12:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet