Bartha Adél (2018) A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bartha_Adél_ESJRKF_TVtur.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Tikosítási kérelem_Bartha_Adél_ESJRKF_TVtur.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (210kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Social media, Közösségi média, Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Nov. 20. 12:51 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jan. 30. 12:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |